14.11.12

Hey Bayım

Merhaba. Bugün sizlere bıyığın öneminden bahsetmek istiyorum. Yani benim için neden önemli olduğundan. Kendimi bildim bileli bıyıklı bir babanın kızıyım. Artık yaşı itibariyle sakala geçmiş olsa da kendisi gayet Bıyık Baba'ydı. Ben ufaktım, bi gün babam işten çıkıp eve geldi, ben de saat geç olduğu için uyukluyordum. Babamın sesini duyunca araladım gözleri, bir de ne göreyim, kılsız bir surat. Dakikalarca ağladım, 'sen benim babam değilsin!' diye haykırdım. Hıçkırıklar içinde yorgun düşüp sızmışım. İlerleyen günlerde babamı görmedim, yazlıktaydık annemle, babam da gelmedi bıyıkları azcık çıkana kadar.

Bi de bıyık bence bi düşünce biçimi gibi. Yani bıyıklı adam delikanlı olur sanki. Tabi öyle üç adet tüyü birleştirerek yaptığınız şeyden bahsetmiyorum. Bi Nietzsche, bi Dali, bi Nejat İşler falan işte. Çünkü, o bıyığın olduğu adamda bi dünya görüşü, bi ideoloji var. Boş değil yani. Şimdi moda olmuş, ama ben yine de inanıyorum ki bıyık dediğin anca adam gibilerin üstüne yakışır.

Bi de, evet, bıyıktan fazlasıyla etkileniyorum tabi. Güzel bişey.

Ece'13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder